Dat vraag ik!

22 juli, 2015 Icemedia

Met de realisatie van de landelijke primeur datvraagik.nl heeft Icemedia baanbrekend werk verricht. Nadat GAMMA ons benaderde met het idee voor een campagne tijdens de bouwvak, was Icemedia de partij die de uitdaging wél vol goede moed aandurfde. En met succes! In slechts een aantal weken tijd werd datvraagik.nl van origineel concept getransformeerd naar een uniek en goed functionerend platform. 

Met datvraagik.nl plaatsen Icemedia en GAMMA zichzelf tussen grote namen als Uber, Airbnb en Spotify door in te spelen op de instant gratification behoefte van consumenten. Men wil niet meer lang hoeven wachten op een kwalitatief hoogwaardige dienst of product. Met GAMMA's service om klanten via de chatfunctie direct te voorzien van antwoord op klusvragen, betekent dat een kwalitatief antwoord waardoor de klusser zelf direct aan de slag kan. 

Na reeds een aantal geweldige campagnes voor mooie klanten te hebben gerealiseerd zijn wij trots om datvraagik.nl aan ons portfolio toe te kunnen voegen. Dit project heeft wederom bewezen dat goede moed en hard werken tot geweldige resultaten kunnen leiden. datvraagik.nl is niet onze eerste nationale campagne, maar zeker ook niet onze laatste!