De KLM Dreamtrip is een platform waar fans van reizen hun ultieme droomreis kunnen samenstellen. Op een sympatieke manier laten reisliefhebbers weten wat hun favorite bestemmingen zijn. Handig voor KLM om later relevante aanbiedingen te doen.

KLM dreamtrip

Maak met KLM een digitale inspiratie reis!

De campagne is in eerste instantie gelanceerd in dertig landen. Door het virale karakter en het inspirerende ontwerp werden de doelstellingen ruim overtroffen.

Middels de campagne zijn waardevolle gegevens verkregen die gebruikt kunnen worden om de klanten van KLM op maat te kunnen aanspreken. Vanwege het succes, heeft KLM besloten om het als een 'of the shelf' campagne aan te bieden aan alle lokale markten van KLM. Het wordt een structurele 'tool' om nieuwe hoogwaardige leads te genereren en bestaande data te verrijken.

Persoonlijke ansichtkaarten

Mensen konden hun favoriete bestemming kenbaar maken aan vrienden door middel van een op facebook gegenereerde gepersonaliseerde ansichtkaart.

  • 25 miljoen mensen bereikt
  • 28 landen wereldwijd
  • 416.721 bezoekers
  • 242.488 deelnemers
  • 5,17 minuten gemiddeld
  • 58% conversie

savethechildren

Save The Children

PME Legend Skymaster USA Tour

PME Legend